iCODE 06 – funcția de alarmă auto fără funcția de pornire a motorului, este proiectată pentru conectarea la vehiculele care nu sunt echipate cu magistrale CAN sau în cazul în care conexiunea la magistralele CAN nu este eficientă. În comparație cu modelul anterior fabricat iCODE_07 în sistem este redus consumul de energie transmițător cu LCD, unitatea centrală și introduce noi funcționalități: Lucrul cu un motor de putere modul de compartiment HM01 și moduri de programare de operare și senzori de semnalizare prin intermediul computerului.
Protecție maximă împotriva ruperii electronice. „Interactiv“ principiul schimbului de comenzi de control între cele două electronice și un sistem de codare cu dinamică și chei individuale de criptare pe 128 de biți pentru fiecare sistem face ca orice cod încearcă să citească cele mai recente electronice „cod apucare“ inutil.
Canale de comunicare radio fără interferențe pe distanțe lungi. calea de radio Multicanal cu modulație de fază-frecvență asigură o conexiune stabilă și fiabilă cu mașina în condiții de orașe moderne, puternice de zgomot industriale, la distanțe de până la 2 km.
Monitorizarea constantă a canalului de comunicare cu mașina. Monitorizarea în timp real disponibilitatea și calitatea comunicării cu vehiculul cu ieșire informații cheie LCD va fob da proprietarului, masina încredere că sistemul va semnala un timp util cu privire la orice încercare de influență neautorizate asupra mașinii.
Monitorizarea la distanță a sistemului și a mașinii în timp real. Comanda de la distanță a sistemului de securitate de stat cu afișaj simultan pe ecranul LCD modurile fob cheie programate de funcționare a sistemului de tensiune a sistemului de vehicul electric, temperatura motorului, temperatura în cabină, ora curentă.
Numărul maxim posibil de zone de securitate. 13 zone independente de securitate auto, inclusiv senzori încorporați: șoc, mișcare, tensiune de alimentare la bordul vehiculului, deconectarea modulului de antenă.
Jurnal al istoriei evenimentelor. Memoria ultimelor 8 motive pentru declanșarea alarmei cu ieșirea de informații pe afișajul LCD al fobului de taste.
Un set puternic de funcții și moduri anti-furt. Moduri: imobilizator, anti-plagiat, deblocarea în două etape a motorului. Motor încorporat circuit de inter-blocare de lucru logic programabil și imitație de „inactiv“ atunci când motorul este activat antiogrableniya modul, built-in un singur fir de interfață este codat pentru a lucra cu telecomanda releu digital de blocare a compartimentului motor R350 / R450 și modulul de alimentare ICODE HM01.
Arme multivariate. Operaționale cheie inele de armare cu / fara semnale de confirmare audio cu / fără alarmă audio se declanșează atunci când senzorii de alarmă și să deconectați senzorul de șoc și adăugați. nivelul senzorului, cu motorul în funcțiune, cu cronometrul activat turbo.
Cod unic pentru gestionarea sistemului de urgență. Unic pentru fiecare sistem format din 4 cifre cod secret al sistemului de management de urgență a plantelor, ascuns de ochii indiscreti de un strat protector pe cardul utilizatorului, garanteaza proprietarul masinii imposibil de a înregistra telecomenzilor suplimentare în memoria sistemului fără notificare.
Canale de control flexibile pentru dispozitive externe. Două canale releu de putere, cu o sarcină de curent de până la 15 A, și trei canale de putere joasă, cu o sarcină admisibilă de 300 mA fiecare va permite să realizeze orice idei instalatorilor și cât mai complet posibil, pentru a satisface nevoile proprietarilor de automobile.
Interfață prietenoasă. Set intuitiv cu confirmare sonoră a comenzilor introduse de comandă și afișaj LCD maxim informativ de segmente, în conformitate cu sistemul funcțional de percepție vizuală ușoară.
Instalare ușoară. De la tastatura selectați sensibilitatea necesară a senzorilor de șoc și de mișcare încorporați, starea serviciului și a funcțiilor și a modurilor programabile. Toate informațiile despre parametrii care trebuie modificați în timpul procesului de programare sunt afișați pe ecranul LCD al tastaturii principale. Pentru cei cărora le place să programeze sistemul prin intermediul unui computer, interfața unității centrale este încorporată în sistem prin intermediul cablului de antenă la portul USB al calculatorului. În plus față de opțiunea tradițională de conectare a ieșirilor la lumina directă a dispozitivelor de iluminare ale vehiculului, sistemul vă permite să vă conectați la un buton de lumină de urgență standard, fără a utiliza interfața CAN.